Till mina fyra vackra barn....

                                       Till mina fyra vackra barn

 

Den dagen jag blev mamma bestämde jag mej för att bära alla dina bördor. Jag lovade mej själv att ingen någonsin skulle få göra er illa,  mina barn.

Jag levde länge i tron att jag skulle kunna infria det.  Det är så svårt att upptäcka att man inte klarar av det. Det är tufft att förstå att det finns dom som vill såra det vackraste jag har. Att det finns människor som inte uppskattar dej för den unika person du är. Jag önskar er så mycket. Jag önskar er allt ni vill uppnå i världen. Om jag kunde, så skulle jag slå och jaga den som sårar och trampar på er.

Jag önskar att jag hela tiden skulle kunna finnas hos var och en av er och ta emot smärtan som ni möter.

Jag älskar er, mina vackra ungar. Jag kan sitta och titta på er, tänka på er, lyssna på er och bara känna hur hjärtat sväller över av kärlek. Jag vore ingenting utan er. Jag skulle aldrig vara den personen som jag är idag om inte jag hade fått träffa er, fått er i mitt liv.

Det är meningen att jag ska forma er, lära er saker, visa er, och vägleda er. I vårt fall är det så att ni har lärt mej lika mycket på resan genom livet.

Jag lovar er, att det inte finns en mamma i världen som har så vackra barn som jag har, så kloka, så duktiga och så snälla.

 Jag är så stolt över var och en av er och ni är de finaste människor som jag någonsin har sett, inte bara på utsidan.

Jag är så ledsen för vad ni får vara med om angående svek och falskhet. Jag kan bara säga att ni ska gå med huvudet högt, ni är lika mycket värda som någon annan.  

Ni har en unik sammanhållning, alla ni syskon. Det är få förunnat. Jag är så stolt över hur mycket ni bryr er om varandra och hur duktiga ni är på att tala om hur mycket ni älskar varandra.

Vad som händer så står jag bakom er, jag kommer alltid att finnas till hands dygnets alla timmar, jag kommer alltid att stå upp för er. Jag hoppas att ni vet att ni alltid kan komma till mej oavsett vad som händer eller har hänt.

Jag vet att jag inte alltid gör rätt och att jag inte är så pedagogisk jämt. Men jag gör så gott jag kan….

Ni vet att jag älskar er så mycket så att jag inte kan säga med ord.

 

Mitt hjärta är ert.


Kommentarer
Postat av: G.

Det är inte konstigt att barnen är så underbara med en sån mamma.

Dom har att brås på.

2009-10-02 @ 20:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0