Typiskt mej att verka massmördig

Var till grannbyn igår och skulle hämta en sak. Ja har ju inget vidare lokalsinne och har även en släng av närminnesförlustsjuka. Det spelar allts egentligen ingen roll om jag har varit på den platsen innan... Nu då jag tänker efter så har jag nog samma problem i huvudet med...Lättdiskat, om jag säger så.
Hursom. Gpsen var laddad, vilket i normala förhållanden borde vara en trygg försäkring på att man kommer fram.
I mitt förhållande betyder det nåt helt annat. Fick ytterligare bevis på det igår.
I alla fall, där kom jag o åkte, på en absolut kolsvart väg, det finns ju inte en lampjävel tänd nu. Förbannade snåla kommun. Jag hade ju i alla fall humm i vilken del av byn jag skulle... Efter den större vägen stod det en tradare med en chaffis i som jag hoppas bara satt o fikade. 
Där åker jag... Då säger gpsen: Ta av till vänster. Men...  Va fan... Där till vänster var det ju bara träd =o. Jag åkte en bit till, då säger hon: Gör en tillåten u- sväng.
Jaha? hmm...åker en bit till o vänder.... Så säger hon : Ta av till höger! På samma ställe.
Men va faaan. Åkte en bit till, sakta, lite vingligt, eftersom att jag både höll koll på gpsen och efter en väg som inte fanns.
Då låter de: Gör en tillåten u- sväng.... Sagt o gjort, förbi tradarn,och vänd....
-Ta av till vänster.  Men tänk att det var då själva fan. Vände igen, kollade om det fanns någon annan väg bakom där. Det gjorde det inte.  Åker en bit till... "Gör en tillåten u-sväng"....Vände återigen bakom Chaffisen....
Kollar i backspegeln o ser att HAN KLIVER UR!!!!!
Och jag som har sån sjuk fantasi.. Antingen trodde han att jag var ute för att köpa sex, eller så tänkte han att jag var en sjuk massmördare, eller så tänkte han ta mej och använda mej i nåt forskningsprojekt för medicin mot skitzofreni( Som jag inte ens kan stava till)

Det gick fort därifrån kan jag säga.....


I morse skulle jag skjutsa minsta till förskolan.
Sa till henne att de skulle på utflykt. -Åh, va roligt, svarade hon, trallandes.
Så jag tänkte att jag kan lika gärna släppa bomben nu: Därför måste du ha byxor.
Svaret kom direkt: - Jag vill inte gå på utflykt.

Suck.... Mamman vann den här morgonen. Det blir ett streck på mig på kylen. Jag lär ju aldrig ska få så många att jag kan få en belöning.
I alla fall så sa jag till henne att hennens blinkskor var i vardagsrummet. Och det var då jag upptäckte det.
Mitt fall av noll lokalsinne har gått i arv!!!
Hon gick omkring som en förvirrad tupp i en hönsgård. 
Till slut kom hon till mej... Det finns inget sånt rum, inte här uppe. Jag fattade inget som vanligt.
-Vadå, svarade jag, i vardagsrummet.?
-Nä badkarskummet är nere mamma, och vi har bara dusch!


Suck.... Stackars barn, trodde att hennes mamma hade fått den sista knäppen till slut.
Jaha, sa hon då jag förklarade..TV-RUMMET.........
- Du hade fel mamma.  Du säger badkarsrummet, hahaha.

Mamma noll. Treåring strike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0