Och när det går... så går det bra....

Vi partade runt lite i lördags, och vår killkompis som var med sov på soffan. Minsta dotter kom ner, ropade försiktigt pappa först... Sen då hon såg att det var nån anna på vår soffa på morgonen så sprang hon in till mej i köket... - Va är de där på soffan???
Jadu gumman... Detär en farbror som liksom din pappa inte inser sina begränsningar då han dricker sprit. Två vuxna, ynka karlar spydde i kapp på söndagen. Den ena på toa uppe, den andra på toa nere.
Vår dotter plåstrade om sin pappa. Hon tyckte så synd om honom, Han hade hjärnskakning, sa hon.
Suck. Du har mycket att lära om män du, flicka lilla=)

I dag har det vart en intressant dag. En nästan lika intressant sak är att det ska bli spännande att se vad och hur jag får ur mej dagens lunch. Kanske oxå hur fort det kommer att gå.
De åt fisk på min vfuplats i dag. Jag  som knappt klarar  av ens  lukten för jag är så allergisk skröt om att jag skulle köpa taimat. Men jag kan ju inte köpa nåt normalt att äta, nehej du. Friterat ska de va, livrädd för att behöva gå ner till en klädsam vikt.
Men min friterade fläskfile´visade sig vara näst intill ej lagad. Men fyyy faaaan säger jag bara. Det var alldeles rött i mina flottbullar. Så jag blir inte förvånad om min mat slår hastighetsrekord på vägen ut.

Sen funderar jag över en till sak. Har man ouppfostrade barn, eller börjar man bli gammal om man lägger sig före dem varje kväll??? Min fjortonåring satt vid datorn utanför mitt sovrum i går kväll. Jag släpade mej upp i sängen medans jag fortfarande hade synen i behåll, och där satt hon. Jag lyckades sänka min tvärdöda kropp ner i sängen och bad henne sänka ljuden lite på datorn.- Jag är inte känslig, men 'Black eyed pees på hög volym då mina nerver redan är starkt överansträngda är inte min högsta önskan.
Hennes svar kom: - Men jag har sovmorgon i morgon.




Talade om för barnen på min vfuplats idag att det kanske skulle komma snö i morrn. De hade svårt att tro mej, och en kille frågade: - SNÖ?? FRÅN HIMLEN?????






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0