Mentala träningen... hjälpte den?

Ja, de kan man ju undra. Vår äldsta har en förmåga att låta. Inte som sin lillasyster som sjunger hela tiden, och inte som sin lillbror som trummar och klapprar med munnen hela tiden och inte som sin lillasyster som gör allt som hennes storasyskon gör.
Nä, hon pratar. Jämt, mycket och högt.
Och då hon inte får ur sig de hon vill så kontrar hon med svordomar. Rejäla såna.
Hon pratar med mat i munnen och då vi andra säger att vi inte hör, eller förstår, så säger hon : Määäh, ba sjafn...nyssna rå.
Det kommer att bli så en gång att vi kommer att få lugna pass vid bordet igen.
Det kommer att komma en tid då det inte ringer dygnet runt i en telefon som sjunger högt o tydligt på arabiska.
Och det kommer att komma en tid då det finns lika mycket bensin i bilen som det var då jag ställde ifrån mej den.
Det kommer att komma en tid då jag kommer att sakna allt de där.

Undrar om jag har multipla personligheter???

 
" Vill du jag ska släcka lampan på toa? 
- Jaa, lite "

Kommentarer
Postat av: Joanna

Du skrivet så sjukt kul!



" Vill du jag ska släcka lampan på toa?

- Jaa, lite "



- Bästa på länge!!

2009-11-03 @ 22:27:10
Postat av: flinga

as enkelt " men va faaan (tugg tugg tugg) lyssna råÅ".

2009-11-04 @ 00:33:47
Postat av: lotta

hehehehehehhe. jag skrattar på mig....släcka lyse lite

2010-03-14 @ 22:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0