Jag blöder

I öronen.
Vår äldsta kom hem ifrån USA i måndags. Hon har pratat sedan dess.
Helvete vad hon kan prata. På dagarna på svenska, högt o mycket.
På nätterna, i sömnen på engelska, lika högt och mycket för då skäller hon på kärleken  Max.
Eftersom att hon är blond så tror hon tydligen att hon måste skrika högt eftersom att han bor `"over There".

Nu kommer jag att tala om hur oppfostrad hon är. Och hur lite hon lyssnar på sin älskade mamma.
Väldigt.
Hon fick inte bli kär i en amerikan.
Det sket hon i.
Rejält sket hon i det.

Hon åker tillbaka i augusti igen.
Det roliga är att han kommer hit först.
Till vår fina lyxiga villa.
Hon visade kort på huset för honom. Han tyckte att det var fint. Jag blev jätteglad i tio sekunder tills hon sa:
- Han tyckte att det ser ut som en lada.

Jävla Amerikaner.
Lada va!!!!!?????
Hmmm.

Hon söker jobb, pratar och messar hela dagarna. fast rätt som det är så somnar hon av. Och sover stenhårt i flera timmar,
Hon skyller på jetlag.

Det har hon i så fall haft sedan hon fyllde fjorton.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, men är du nå rolig då.... mitt älskade Gryn

2009-04-17 @ 11:32:08
Postat av: Muppen

Grymt bra skrivit. Jag gillar dit ordval och lite skruvade reflektioner. J-vla jänkare :-)



Såg längre ner att du hade en skadad unge. Hoppas allt går bra. Nackkrage kan vara en pina men blir bara nacken bra är det värt besväret.



2009-06-20 @ 19:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0