Jag dissar dej

Jag har bestämt mej för att sluta vara snäll. Har svårt att förstå varför jag alltid ska lyssna, alltid vara snäll o glad o framför allt, aldrig säga vad jag tycker. Och alltid gå på tå.

Min man har sagt till mej för länge sedan att sluta bry mej. Men det har jag alltid gjort ändå.


Men nu har jag tröttnat. Oj, om du bara visste.....


Och herr minje!

Det känns underbart.
Som att jag har tappat en stor börda.

Äntligen.

Till alla er andra vill jag säga:
Tack för att NI finns!

Puss på tippen.
Nu ska jag ringa USA och uppdatera lite.
=)




Kommentarer
Postat av: cecilia

jag vill ha lösen till bilddagboken :) hoppas allt är bra!

2008-09-17 @ 21:59:28
URL: http://nogg.se/ceciliahagelin
Postat av: elin

Cecilia är ju dum. hon kan ju bara bli vän med dig på där.. hahahahha

2008-09-18 @ 04:51:46
Postat av: cecilia

elin de är du som är dum. Jag orkar aldrig logga in ju :P

2008-09-18 @ 09:35:43
Postat av: Anonym

Tack själv för att DU finns =) Puss på dig mitt SagoGryn

2008-09-19 @ 18:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0