Äntligten har jag haft i hjäl dom

Hur fan vet blomflugorna att jag har frukt hemma?
Sitter de nån spion vid frukdisken o skickar ut sina spejare vart jag tar vägen med det?
Ofta då jag har frukt hemma så kommer de små djävlarna.  Fullt!!!
JAg har jagat o klappat o sprayat de jävlarna i flera dagar.

Arbete ger lön. Nu är de nästa borta . Så nu ska jag göra mitt bästa i att fortsätta plugga. Suck.

Sen en till sak.... Min man sa att han hade skruvat bort filtret o sugit in flugorna den vägen.
Hjälp!!!!
Nu tänker jag inte använda den mer. Så jag lär ju frysa ihjäl. Hellre det än att blåsa ut lik i hårbotten varje gång jag vill va snygg.
Tur min man har bättre sidor...................


Btw.    Jag har ingen mobil. Den stänger av sig själv hela tiden, och går inta att använda.  Så vill ni nåt får ni ringa hem!!!

Adios.... Nu ska jag läsa motorik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0