Fy Helvete!

Har ju inte så många bilar att skjutsa arselet i nuförtiden sen saaben la av.

Har åkt ett par dagar i svärfars Golf.
I kväll har jag, min tvååring åkt o hämtat ett klösträd till mina coonisar.
Modell större.
Plus en jävla kattlåda.

Tur att polisen var mindre effektiv idag. Och tur att ingen som känner mej såg mej då jag kom farandes med Afganistanpackning.

Fast det var nog inte nån som skulle undra.

Nu håller jag på att skruva upp den faan.
Resultat hittils: En bula i pannan o ett klämt finger.

Man ska inte hålla på själv.
Min tvååring satt i soffan o tittade med sina största ögon.
Efter ett tag kom det: - Men nuuu lägger du av!!!
 Och sen: -Nu blir jaa bannad dej!

O de ville jag ju inte så jag har tagit mig en välbehövlig paus!!!

Tur min man slutar snart. O tur att han inte vet nåt om mitt nya tilltag än.


Och tur att han älskar mej så otrolig mycket.

Hoppas att han vet om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0