Och då ska alla andra oxå vara vaken!!!????

Min man är en grym nattuggla. Det gör inte mej nåt då han är emellan jobben o bara ska jobba natt.

Men då han är uppe bara för att vara uppe??
Det straffar  sig i längden =)

I morse skulle han följa med sina polare till sitt Mecka. Den mest underbara platsen som finns i min mans ögon.

Biltema!

Han skulle få hämtning redan kl sju minsann =)
(hahaha)
I går sov han till två.

Vilket resulterade i att han naturligtvis inte kunde sova då han borde.

O vilket resulterade i att jag defenitivt  inte fick sova då JAG borde!!!!

JAMEN VA ÄR DET FÖR FEL PÅ DOM??????

KARLJÄVLARNA!!!!!!

För att ni ska inte tro att det går att ligga i sängen o bara va tyst.
Nä!! För som dom treåringar  dom är, så måste dom hosta, snörvla, sucka o dessutom viska.
Jamen viska!!!!!
Varför frågar man en totalt utarbetad fyrabarnsmamma kl tio över tre på natten om hon sover?????

VA*?????
Men va är det för fel`
Måste dom va mer pratsjuk på natten än på dagen?

Är det bara jag som har fått ett dåligt exemplar?
Sover de andra modellerna?
Har jag valt fel sort???


Sen undrar han varför jag är så trött på dagen??????????
Jo, för att när vår tvååring blev stor nog att sova själv på natten så byttes den platsen ut av min make.

Undrar när han blir stor nog att sova själv????


Kommentarer
Postat av: Hasse den osynlige

Min modell som jag är av sover iaf kl 23.30 sen söver jag utan att störa :)

2008-08-28 @ 23:15:29
Postat av: lotta

förlåt mig...sitter å småskrattar igen...åt ditt stackars elände...ja a adu dom där normala karlana vet jag inte vart dom finns inte...har själv bara extremt dåliga exemplar jag a så...vi är då inte lik varannn, de kan jag ju säga iaf...kansek inte till nån tröst...kramar om

2008-08-29 @ 08:05:51
Postat av: din dotter

DU SKA INTE SAGA NATT OM ATT VARA SEG!

2008-09-07 @ 14:14:14
URL: http://elinedgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0