Världens vackraste present

Fyllde år förra helgen.
Detta fick jag tillsammans med paketet från familjen.
Min fjortonåriga dotter ligger bakom brevet.




Du är den starkaste personen jag vet. Min förebild. Alla skulle ha en som du, tänk va bra alla skulle må! Din underbara personlighet bara lyser igenom hela dig och man blir så glad då men tänker på dig.
Att alltid hålla humöret uppe är svårt, men du lyckas jämt! Du finns alltid där och lyssnar och förstår.
Även fast du ank-rapar, sjunger galet, pickar på benen i bilen, och kan vara världens pinsammaste, ska du veta att jag vill vara som du.
Om det skulle hända dig något så vet jag inte vart jag tar vägen. Kom i håg mamma, du är stark och världens bästa.
Vi är stolta över dig. Ingen är som du! Grattis på födelsedagen världens bästa mamma.
Vi älskar dig.




Behöver jag tala om att jag grät floder???

Kommentarer
Postat av: 3s

åå va fint!!!!

<3

2009-10-18 @ 07:18:22
URL: http://pokonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0