Lårstövlar

Är lite sugen att köpa såna. Pratade med min fjortonåring om det, och hon frågade- Vad ska du med sånna till? - Jag tycker de är snyggt, sa jag. Tycker du att jag är för gammal för det? - Nä, jag bara undrade vad du skulle med dom till.

Undrar vad hon tycker att jag ska ha dom till.... jag menar, hur stort användningsområde finns det på stövlar?

Pratade med tjugoåringen om samma sak... Hon svarade - Ja, gör det, såna är skitsnygga.

La fram det till maken som jag kanske trodde skulle tycka mest om ide´n.

-Såna luderboots sa han.

Det blir nog inga lårstövlar till mej...


Kommentarer
Postat av: flingis

Joooo det är skit snyggt jag köpte ett par svarta i mocka med fransar dom är super snygga gört gört gört!!

2009-10-05 @ 13:48:43
Postat av: Göran Erlandsson

Skippa sambon o köp lårstövlar. Klart su ska ha lårstövlar.

2012-08-09 @ 15:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0