Som sagt....

Det är inte lätt att vara en medborgare av den här familjen.
Sonen blev idag kallad för lilla gullhönan av mej. Kan de vara grunden till att han blir homosexuell??? Jag har ju inga problem med de, men de kan bli liite jobbigt rent praktiskt.
Sen har ju vår dotter grymtat ett par dagar nu, så vi har pendlat upp o ner mellan ångest och ångest....otroligt jobbigt faktiskt.
Men jag kan ju ändå inte låta bli att skratta då o då. Eller mer då. Hon sa idag: Det är så jobbigt att få luft. Äldsta drygo svarade direkt: Prova andas.
Suck... JAg säger bara de... Snart är friden återställd.
Vart man än går knäpps de kort, skrattas och sedan laddas de upp på facebook.

Gud, vad jag ska bli dryg då jag blir gammal. Jag kommer att tappa alla tänder så mina barn måste köpa en sån tandprotes till mej. Den ska jag sen fylla med mat varje ggn jag äter, så ska barnen få borsta dem. Och min äldsta som spyr av soppåsen....
Hoppas att jag är så klar i huvudet att jag förstår hur roligt jag kommer att ha åt dem. Att jag inte hinner glömma bort de roliga innan jag hinner skratta.
Risken är stor med tanke på vilket minne jag har idag.


Fan vad elak jag är...
Och jag har så roligt åt de med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0