Ingen riktig kvinna

Jag har ofta fått höra, och jag hör ofta att jag är okvinnlig. Jag ser inget obehagligt med de, eftersom att jag gillar killar lite bättre än tjejer.
Men de ironiska i de hela är att två av mina brudar är otroligt kvinnliga.
Den äldsta kommer hem o ställer en massa konstiga vätskor i badrumskåpet.
Jag försökte läsa på dem, de har konstiga namn, och det slutade med bandage. Runt tungan -(

Hursom. JAg och lillan var på konsum för ett tag sen. Jag böje mej ner för att torka näsan på henne.
De var då de hände. DET.
JAg kände två händer runt mina lår, en stolpe trycktes på rumpan, och en mansröst pratade lågt: - Ska pappa slita ut dej..... Jag fick ur mej ett fånigt - hehe. Sen drogg gubbjäveln över mitt hår med händerna...tittade på mej..... och spärrade upp ögonen...
-Oj, förlåt. Jag tog fel på person.... Jag trodde att det var Fredrik!
.....................................................................................................................................

MEN VA FAN!!!!!
Ser jag ut att heta Fredrik kanske? Sen kom nästa fundering... Är den där Fredrik van att få en penis upptryckt i rumpan... Det kanske Fredrik är.... Men mitt i kön till förbutiken på Konsum????
Vart är svenska folket på väg egentligen.????
Nuförtiden är jag glad varje gång jag har vart på konsum och jag har blivit behandlad som en kvinna. En kvinnlig kvinna är ju inte fy skam de heller!
En som absolut inte heter Fredrik!!!!





Kommentarer
Postat av: flinga

är de ok om jag kallar dig för fredde?

2009-11-05 @ 00:14:21
Postat av: Anonym

Ett raggarknep utöver det vanliga. Funka sådär kanske.

2009-11-05 @ 13:03:26
Postat av: Viktoria

Faktiskt rätt kul!

Kanske inte att bli utsatt för det kan jag tänka, men dock att läsa om :-)

2010-02-17 @ 19:16:26
URL: http://viktoriam4underbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0