NU DÅ!!!!!!!

Efter en fruktansvärd vinter med en massa enormt jobbiga saker som har hänt så är jag nu tillbaka.
Ärrad, bränd, besviken, sårad och trasig.

Men ändå mer hel än någonsin.
Jag har lärt mej en massa onödiga saker om mina sk vänner.
Tack och adjö säger jag bara,

Samtidgt så finns de dom som kommer tillbaka. Precis som att hon aldrig vart borta. Tack. Tack för att du vågade höra av dej igen. Betyder en hel del. Vi har haft en hel del skratt ihop. Eller hur?
Vet att du flinar o håller med nu....eller hur?


 Och Tack min älskade glans för att du finns. Du finns mer än du tror och förstår. Jag vet inte riktigt hur du orkar,jag vet inte hur du fungerar. Men mitt stöd o min spegel är du.
Och en jävel på smörgås tårta.

Som sagt....nu blir det mer uppdateringar. Och ni som känner mej vet att jag vart nere på botten. Men nu sparkar jag uppåt igen.

Förlåt och förstå.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är jag som ska tacka för att DU finns. Riktigt lyckligt lottad känner jag mig.

2009-04-14 @ 22:41:10
Postat av: Irran

Hej gumman. Oj va härligt att du kommit igång igen, jag har tänkt mycket på dig lilla stumpan.

Skriv läxan lika kul som du bloggar, då kommer du att gå ut med högsta betygen.

PussÅkram

2009-04-16 @ 15:39:33
Postat av: Snigelmamma

Välkommen tillbaka, jag har iaf saknat din bloggis!! Kram!!

2009-06-18 @ 13:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0