Jävla Socialtjänstlag.

Suck....jag ska läsa tre kapitel om välfärd. Eller nåt.
Jag har läst ett, o jag tänkte att det lär väl snart ska bli nån action i häftet. Men det sket sig. Fy sjutton.

Kan inte låta bli att fundera över vad det är för några som sitter o skriver sånt här. Undrar hur dom mår egentligen.
I mina ögon är det här det absolut tråkigaste som finns....
Symaskinen har aldrig ropat så högt som nu.
O inte katten heller för den delen.

Jamen va är det för fel på dom...Och HUR LÄNGE ska hon gapa? Jag blir tokig i huvudet snart.
O som hon har skrikit så har hannen tröttnat på na. Tror fan det. Vem vill ha en sån galning???
Hon vrålar o han ligger på golvet o tittar trött på na.
Hon trånar, o han bryr sig inte ett dugg....

Ger mej fan på att han är homosexuell.

Jag fick stänga in henne i sovrummet en stund för att överhuvudtaget ha en mikrochans att förstå den svenska välfärden.

Exakt hur horny kan hon va? Hon måste ju tro att det är nå överdjävulskt hon sak va med om!!!


Igår då sonen o vår lilla prinsessa hade duschat skulle jag borsta hennes lockar. Hon har hår till mitten av ryggen fast hon inte ens är tre.
De hade glömt balsam, så hårborsten var ju ingen hit.
Jag jagade henne o försökte. Hon gapade o skrek.
Då sa hennes pappa, psykologen, - Ska pappa borsta?
- Nä!!! Skrek hon.
- Jamen jag borstar ju så bra. Det gör inte ont. Kommer du inte ihåg att jag borstade dej igår???
Hon spände ögonen i honom:
- Då har du borstat redan!!!!


Hmmmmfffffff



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vår fyraåring avskyr att tvätta håret och han brukar hänvisa till att han faktiskt gjorde det i förra veckan. Dessutom var han på toaletten och kissade igår, så det behöver han inte göra det heller.

2008-09-12 @ 07:19:38
URL: http://viktoriam4underbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0