Det utövas samlag överallt hemma hos mej

Hemma hos oss är det full aktivitet just nu.
Den ena katthonan håller på att förgås. Jag tänker nu inte skriva rakt ut vad det handlar om.
Men alla som har fött barn vet vad det handlar om. Eller som jag efter fyra barn, inte vet vad det handlar om =)
Eller låssas inte veta om då jag alltid är för trött....
Hursom nu är det inte vi kvinnor det handlar om , utan min fullt kompletta galning till honkatt.
Men fy fan säger jag bara. Vilket ljud!!!!!
Hon vrålar så vår tvååring blir ledsen o tror att katten är sjuk.
sen blir hon ännu mer lessen då hankatten biter henne i nacken o klättrar på honan som skriker.
Ja, men herre.
Jag har lyckats skaffa katter som är exhibitionister!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dom skiter fullständigt i oss som bara råkar bo i derars harem. Sitter vi o äter så kan du ge dej på att dom ska hålla till där. I köket! Framför oss!!
Jag vet inte om dom förväntar sig applåder. Är det brukligt att man ger det?
I detta fall skulle vi iså fall applodera längden av själva samlaget. Det är över på tre sekunder. Då skriker honan så att blodet isar sig på oss.
Min killkompis var här o konstaterade orsaken till att han fortfarande var singel.
Han har aldrig bitit sin brutta i nacken , o aldrig lyckats få henne att skrika så heller.
Åh andra sidan kanske man skriker av annan anledning om det är över på tre sekunder!

Jag tycker ialla fall att det fortfarande ser ut som att han inte hittar rätt. Men jag vågar inte gå fram o rätta till mer. Sist blev han ju så sur.


Appropå ingenting så talade jag om för min man i kväll att vi skulle börja banta i morgon.

Han följer chockens alla faser.

Först gick han in i ett chocktillstånd.
Sen kom förnekelsen.
Får se hur det går i morgon då han öppnar matlådan o ser vad han har där.....
Återkommer med chockens nästa fas då.


I kväll hade vi ett intressant samtal min minsta o jag.
Mamma har stor pulla , sa hon. ( Hon drog av en halv rlle toapapper då jag skulle torka mej efter jag kissat)
Jag har stor pulla heller sa hon ( Betyder att hon har liten hon)
Sen kom det : Pappa har stor pulla med.
-Nä, sa jag . Pappa har väl ingen pulla....Vad har han????
Hon svarade: Näää pulla......Pappa har strumpa!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Malin

STRUMPA?! asg :-D

2008-09-08 @ 10:49:38
Postat av: Viktoria

Jag hade också skrikit om det var klart på tre sekunder :-D

2008-09-08 @ 14:34:51
URL: http://viktoriam4underbara.blogg.se/
Postat av: fling

hahah älska tisen

2008-09-08 @ 19:57:45
URL: http://lillaflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0