Det är bra nu

Inre frid.

Skönt att ha rensat upp i kretsen.

I dag har vi vart i skogen, mina föräldrar, min yngsta o jag. Dom plockade svamp, jag gick omkring o höll span efter björnar.
Ja men herre vad jag är rädd för björn. Men jag antar att dom måste få va i skogen dom med.
Men dom kan ju gå därifrån då jag kommer.

Jag har läst psykologi i två dagar nu. Men blä, säger jag bara. Jag tycker att det är jätteroligt, men så otroligt svårt.
Vi har haft nätchatt, jag o brudarna i  min grupp i ett par dagar.
Väldigt förvirrande, må jag säga. Sju fruntimmer som sitter o skriver samtidigt. Det blir många konstiga svar.
O på måndag ska vi träffas o prata igenom det irl.
Jag tänker ladda med Ipren o halstabletter.

I dag har jag kommit på världens bästa sätt att banta.


Man äter en fluga.
Jag gick o pratade med mamma, då flög det nån sån där glad liten surrande idiot förbi.
Jag sög in den.

Men fy fan. Fy fan, Fy fan.
Prova! Sen spy r man. Jag har spytt så halsen skraparrrr
Sen får man vaneföreställningar.
Tänk om det inte var en fluga utan en trollslända???
Lägger larver i magen på mej?
Har ´värsta Ittaliaonosläkten som ska in i truten på mej o leta rätt på sin släkting?
Jag har spytt upp benen på den, o nu ligger den o bajsar i halsen på mej?
Rabies???

Tur jag läser psykologi. Ska leta upp det kapitlet i boken där det står om insäktsätning.

UUUURRRRRKKKKKK


.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0