Till dig mamma, tack för att du är bäst

Hennes ansikte är ansiktet du har alltid vet lika väl som du vet ditt eget.
Hennes röst är en röst du hör när du är ledsen eller ensam.
Hennes händer är de händerna som når ut först för att trösta, hjälpa eller gudia.
Hennes hjärta är hjärtat som förstår vem du verkligen är på insidan.
Hennes vård är den vård du räknar med och behöver mer än något annat.
Hennes namn är det ord som betyder kärlek till världen - och det underbara namnet är mamma!

Jag vill tacka för den du är och för de saker du har gjort.
Att göra min värld till en bättre plats, och mitt liv en lyckligare ett ...
Och jag hoppas att ni kan förstå hur stolt jag alltid kommer att vara för att ha en mor som betyder så mycket för mig.
Min mamma, det är hon och ingen annan, henne som jag skulle kunna ge hela världen till om jag bara kunde.


Jag älskar dig!
/ Hon på andra sidan jorden


Kommentarer
Postat av: 3s

Sååå lik mor sin!! =) OMG!

2008-10-18 @ 08:32:49
URL: http://pokonis.blogg.se/
Postat av: Mamman

Men mitt lilla älskade hjärta!!!

Har du buggat min blogg=)

Jag älskar dej, min stolthet, du min vackra diamant!!!!

Jag finns här, fast jag är långt bort!

2008-10-18 @ 11:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0