Fast i mitt beroende igen

Som sagt. Nu har jag trillat dit igen. Ganska tidigt om jag får säga det själv, men jag kunde verkligen inte hålla mej en dag till!!! Jag har ingen som helst karaktär. Dags att göra en egen igen. Synd bara att den blir så förbaskat stark. Men så otroligt god. Kanska ska göra två uppsättningar? Brukar va en populär present.

Glögg. Kan verkligen inte leva utan.


Var på läkarbesök o hade minstingen med mej. Brukar bli ganska spännande  då hon är med. Då allt var klart och det hade tagits prover sa hon: Dutti flicka till mej. - Ja, mmm, sa jag. Varpå hon sa: - märke då? Jag fattade direkt va hon ville men sköterskan fattade ju mindre. - Märke då? sa hon igen. Inte en reaktion från sköterskan. Varpå hon sa igen: - Mamma dutti tjej, nu ha märke dej. Det hon menade var såklart att jag skulle ha en present eftersom att jag vart så dutti.
Det blev ett himla hollaballoj på sköterskorna innan de hittade nån gammal avdankad presentask till mej.
De kom in med den o sträckte fram den. Då klev lillan fram i mitt ställe o sa: - Så! Jag välja hävv!!!

Vilket betydde att jag var så dutti så att dottern fick ett märke!

Kommentarer
Postat av: lotta

hahahahahahahahaha...underbara barn säger jag bara...tur sköterskan fatta till slut då

2008-11-01 @ 14:47:28
Postat av: Viktoria

Jag förstår inte varför vi vuxna aldrig får någon fin present när vi har varit duktiga.

Fyraåringen var uppriktigt ledsen för min skull när jag kom hem från tandläkaren senast utan att ha fått någonting. "Inte ens en plastälg??"

Nej, inte ens en plastälg fick jag :-(

2008-11-21 @ 07:04:20
URL: http://viktoriam4underbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0