Dessa män och deras volvoar =)

Min son kom till mej o sa:
- Mamma, sitter man lågt i en volvo?
- Vad menar du?
-Ja, sitter  man lågt i en volvo?
-Men inte vet jag om man sitter lägre i dom än i andra bilar.....har jag aldrig tänkt på. Men gå ut o prova du, vi har ju ett par stycken som står på gården.
Han svarar; - Ja, men jag såg en tröja i somras som det stod: män med liten snopp kör volvo. Så då tänkte jag att då kanske man sitter lägre i volvobilar.

Hmmm....han hade sett tröjan i somras......undrar hur hans funderingar gått till.........

Skulle vilja se in i den hjärnan!!!!

Kommentarer
Postat av: lotta

hej.ja visst är barns funderingar underbara.hi hi...har tagi tillbaka dej på msn är detta okej.kram förlåt lotta

2008-10-18 @ 18:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0