Åh herren Gud

Vilken jävla natt! Vår ena katt håller på att signalera kattfödsel...Det är nära nu. Så  det blev en orolig natt, upp o ner för att titta till henne. Jag o lillan är ju ensam nu då maken har dratt till Spanien. De andra kommer hem på måndag.
I af ... natten ja... Suck. Den lilla katten var yberorolig för att den andra var orolig ...o då bli de andra orolig...o då blir jag orolig.... Det är ju inte roligt att ligga i sovrummet o höra hur allt förfaller här.
*O i  morse kl sex fick jag se resutatet. Två trasiga blomkrukor o en sönder tuggad leksakshästsvans.
Dom är dyra, dom små djävlarna. Nu sover dom. D¨å dom är säkra på att jag inte somnar igen.

Lilla fröken då?
Jodå, dagsläget är skiftande kan man säga. Växlande mulet. Hon gillar inte att pappa är borta, men accepterar de då hon kommer på presenterna som hon ska få. Han å andra sidan har ju ingen lätt uppgift. Så fort han ringer så säger hon: Köpt sprent mej nu?
Stackars karl...han får nåt annat att anstränga sig över förutom procenten o hur han ska få plats med allt hem. =)

Fast jag saknar honom. Det är inte roligt då vi altid har vart tillsammans o plötsligt är han borta flera nätter i sträck.
Där fick jag för att jag vile att han skulle åka.
 

Nästa vecka blir ingen rolig vecka...få se hur vi får till det.

Vi har drabbats av en stor förlust här hemma.

Jag saknar dej.... vi saknar dej. Älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0