mina tuttar

Min tvååring tycker mycket mer om dem än vad jag gör.
Hon har precis lagt till en ny innebörd i meningen " Långa tuttar"

Jag brukar nästan alltid ha bh på mej, även då jag sover. Detta för att hon som sagt, älskar att pilla med dom stackrarna.
Hursom, vi var efter en dag i trädgården nere o duschade. Jag krämgde mej i ett par mysbrallor o en slapp t- shirt.
Tänkte att de stackrarna skulle få hänga fritt ett tag.
Min tvååring kom o satte sej i mitt knä, tog vällingflaskan o körde ner handen innanför tröjan på mej.
Hon hittade inte dom på den höjden som hon brukar hitta dom.


Sen spärrade hon upp ögonen o sa: NÄ,  BORTA!!!!!!!

Suck.


Kommentarer
Postat av: Irran

Ja, dessa tuttar sedan man fött barn, dom verkar leva sitt eget liv hur man än försöker tukta dom.
Jag fick åxå höra av mina barnbarn hur lååånga tuttar jag hade, min rygg var heller inte förtjust i dom så jag tog bort hälften, å jisses....varför har jag inte gjort detta fler å tidigare tänkte jag.
Jag blev mallig som en tupp, mådde som en prinsessa och ryggen började tycka om mig.
Så sa jag en gång till min son: kolla jag har fått mage!!!! Han svarade: Men mamma, den där har du haft hela tiden, du har bara inte sett den tidigare.

Jaaaa, vad säger man ????

2008-05-10 @ 09:33:06
Postat av: Malin Snigelmamma

ja, hur man än vänder sig så har man tuttarna fram. mina är ju nyopererade, vilket min treåring GÄRNA berättar för alla, att mamma har ont i tuttarna, inte kan bära, har plåster osv. kanske inget man vill dela med grannar, dagisföräldrar osv...?

2008-05-10 @ 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0