Min maine coon hane är den enda jag vet som inte fattar hur man gör!

Som sagt.... Vi har tre coonisar här hemma. En hona på fyra som blir ju lite horny då o då. Det är ju lätt hänt.
Även fast hon är av det kvinnliga släktet.
Men min hane klarar inte av att tillfredställa henne!!!
Han är totalt värdlös på att pricka rätt!!
Hon kråmar sig framför honom o är så väldigt lättillgänglig.
Han rusar dit...hon ställer upp sig...viker undan svansen....han biter henne i nacken o kliver på.

Men han fattar ju inte att man inte juckar brudarna på sidan!
Hon står o väntar...o  han har fullt sjå att jucka henne i mellangärdet.

Suck.
Jag försökte hjälpa honom rätt en gång, men då blev han ju skitsur o gick därifrån-
Kvar stod min vackra hona helt otillfredställd!
Det är ju som att hon skulle va singel o utan duracellbatterier ju!!!!
Nära, men ändå lurad.


En katt kan väl ändå inte va bög????
Om dom kan det, så är det ju min vanliga otur att så tag på en sån.

Kommentarer
Postat av: Malin Snigelmamma

Hahahahahahaha, jag dööööööööööööör!
O du skulle hjälpa till!!! hahahahahahahaha!

2008-05-05 @ 09:26:48
Postat av: Malin Snigelmamma

Förresten så har jag haft två bögfåglar förut, två hannar. hahahaha, vad är chansen att man får det?

2008-05-05 @ 09:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0