Fy satan

Hela helgen har jag vart så otroligt flitig.... krattat o krattat o .........krattat.
Har man femtusen m2 tomt så blir det ju en del.
Igår då jagvaknade så upptäckte jag kroppsdelar som hade sovit väldigt länge.
Jag riktigt kände hur smal jag blitt av all ansträning....
Men då jag fönade håret, framför spegeln i bh o trosor, så såg jag att så var det defenitivt inte.

Jösses, vad det är mycket konstigt som dallrar på kroppen!
Det stärker ju inte självförtroendet direkt att stå så.

Men inte klarar jag av att gå ner i vikt för det.
Funderar på om jag ska anställa en mattant. En sån som man hade i skolan. Som kokade skitäcklig mat, o stod med vårtiga armar o delade ut maten. Då klarade man ju inte av att äta alls.

Det kanske är därför jag inte går ner i vikt????

Jag är helt enkelt omgiven av för snygga människor!!!

Kommentarer
Postat av: lotta

hahahahahahahahahahaha...som vanligt så få man skratta när man läser....hohohoho..å man känner igen sig så väl...kramar om

2008-05-14 @ 08:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0