Älskade ljuvliga pojke

Min älskade vackra, omtänksamma son fyllde elva år i fredags.
Han som är omgiven av flickor i familjen har lär sig att va ödmjuk han.
Och han har lärt sig att utseendet är viktigt. Även som kille.

Han har övat sig på att pussas.
Det finns inte en kille i hans ålder, eller i nån ålder rättare sagt, som är så duktig på att ge komplimanger.
Han är helt enorm.

Och hans trettonåriga storasyster har passat honom sen han var ett då han vart på toa. Han tvättar händerna tom på natten då han går på toa o kissar i sömnen.

Han får mej verkligen att tycka att jag är en supermamma. Han öser komplimanger över mej.
Och han tycker faktiskt att jag är fin!!! Tror jag!

Han har alltid haft ett öga för de vackra. Tycker verkligen om att gå in på Guldfynd o titta på allt som glittrar.
Då han var sex kom han in i en trädgård som han aldrig tidigare vart in i, stannade till o sa: - Åh, det är så vackert att det gör ont i hjärtat!!
Jamen, vilken kille!

Han kommer att bli en makalös man så småningom.

Men jag vet inte om jag kommer att bli nån bra svärmor. Kommer nog att ha svårt att tro att nån annan kan ta hand om detta praktexemplar på hur en kille ska vara.


Jag älskar honom.

Min vackra Prins!


Kommentarer
Postat av: Glänsan.

Hihi... så jäkla go... =)

2008-05-20 @ 12:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0