Min kusin påstår

Att jag är understimulerad!!!

Min mobil ringde kl 23.
I luren var min älskade kusin.

Med världens garv i örat o på bredaste dalmål hojtade hon:
- Jag tänker säga upp mitt släktskap med dej.
Jag orkar inte med dej mer.
Vad har du gjort nu då?

Jag svarade: - Anmält dej till ensam mamma söker. För de har jag ju .

Hon garvade som en galning. Helt hysteriskt. - Men nejje, då måste ju dom ju komma hit ju.
Och jag måste flytta, för jag kommer ju att bli osams med hela byn ju.

Men jag lovar att hon kommer att bli den perfekta kandidaten. Vilket hår hon än har. Även om det är den frisyren då hon ser ut som en mikrofon.
Killarna kommer att falla som käglor.
Men  nu sa hon att det går ju lika bra med tjejer oxå.
Kanske även kor går bra. Bara dom är beredda på att vara ensamma mycket.

Hon tror att jag inte har nåt annat att göra än att fundera på henne o hennes liv.
Men det har jag- jag lovar med fyra barn är det inte bara min kära kusin som finns i min skalle.
Fast en stor del är hon. O hennes hår.

Hon säger att hon blir nervös på mej. Att det är mitt fel att hon äter choklad.
Visst är det skönt att skylla på nån annan?
Fast jag skyller ju oxå på mej ju =)

Vore jag hon så skulle jag vara jätteglad att jag har mej. Helt ärligt.
Fast jag tror att hon är det med. Helt ärligt.

I morgon ska hon ut på Gayfest.
Lyckliga hon.

Puss o pill

Kommentarer
Postat av: 3´s

Å vart e festen =)

2008-03-28 @ 09:14:27
URL: http://pokonis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0