Gud välsigne.

Vi fick ju som sagt hem vår nittonåring igår.
I dag fick jag sova till tjugo i elva.
?????
Det kommer jag inte ihåg sist jag gjorde.
O det konstiga är att jag fortfarande är trött.
Måste va för att min kost de senaste dagarna vart ca ett kilo godis.
!!!!

Sen vet jag inte vad som hände, men nu har hon städat hela vår trettonårings rum.
Från tak till topp.

Det kommer jag inte heller ihåg sist det hände.

Men just idag är hon en Gudagåva, denna vackra unge. Förlåt. Halvväxting, menar jag.


Kommentarer
Postat av: 3´s

19 (?)
Hon har blivit lika gammal som mig... ;)
Skumt det där - när dom växer ikapp en...

2008-03-20 @ 12:26:43
URL: http://pokonis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0