Sex dagar kvar

Jag hör direkt att det är du min skatt, hör det på tonen när det ringer.
Så om du undrar var du har mej.... du har mej lindad runt ditt finger.
Mitt hjärta hör varje andetag du tar...jag kan se dina ögon ända hit.
Och om du bara ber mej....jag svär jag ska måla denna natten vit.

Jag lovar dej, lovar dej, lovar dej.

Jag gör vad som helst för dej. Vad som helst för dej.
Vad i världen du  ber av mej
Jag gör vad som helst för dej. Vad som helst för dej.

Du vet du föddes ur en stjärna.
En stjärna som alltid ska brinna.
Så mellan leendet och munnen....finns en tröst som aldrig kan försvinna.
Minns hur du sprang på barfota fötter...utan en enda ängslan i din blick.
Tro mej, jag ska försöka, att vända på tiden om det gick.

Jag lovar dej, lovar dej, lovar dej.

Jag gör vad som helst för dej. Vad som helst för dej.
Vad i världen du ber av mej. Vad som helst för dej.

Det finns inga villkor, finns ingenting dolt.
Jag älskar dej vad du än gör.
Så länge jag andas...så länge jag finns.
Ja, jag älskar dej tills den dagen jag dör.

Bär dina drömmar som ett nyfött barn.
Håll dom ömt i dina händer.
Låt dina tårar långsamt läka dej....lova att ta en sekund i sänder.
När mörkret går genom alla dina rum....så du inte kan se vart du kommer ifrån.
Då vet du vart du har mej... ett enda tryck på din telefon.

Jag gör  vad som helst för dej, vad som helst för dej.
 Vad i världen du ber av  mej.
Vad som helst för dej.

Kommentarer
Postat av: Irran

Vilken störtskön poet du är. Vad du nu än ska göra om 6 dagar så stort lycka till. Kramelekramkram.

2008-08-13 @ 10:16:32
Postat av: Malin

börjar nästan gråta. jösses va fint. relaterar till mina barn, ja, guuu va fint!

2008-08-20 @ 08:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0