Pucko!

Min man jobbar natt denna vecka.
Och det betyder att vi knappt ser varandra. Han sover väldigt länge, o jag tycker att det kan han väl få göra.
Dessa veckor brukar våra samtal landa på ungefär 50 meningar på en vecka. Vettiga meningar.
När han kommer hem på morron, så tycker han att vi gemensamt ska lösa konflikten i mellanöstern.
Och diskutera vilka fel det är på alla jävla skitbilar vi har.
Jag fattar inte vad det är för fel ens när jag är vaken,utan brukar bara låssas förstå vad han pratar om. Det är lugnast så, då tjatar han inte på om det så länge.
Han brukar bli tyst när han tror att jag vet vad en kardanförgasare eller nåt annat ointressant är.
Och det kan jag säga... Att jag skiter högaktningsfullt i diskussioner som hålls före klockan tio på morgonen.
Jag har ju för fan knappt fattat var jag är innan dess.

I morse bestämde sig den galningen för att han skulle åka o hälsa på sin polare då han slutade jobba.
Klockan halv sju!!!!!!
Frun i den familjen lär ju ha blivit ohyggligt impad av att det kom en skitig karl till dom mitt under värsta morgonruschen.
Men det är ju bara sånt som vi kvinnor kan tänka. Deras cell klarar inte av sånt.
Nähä, för klockan halv sju i morse skulle det bestämmas vart i deras hus som värmepumpen skulle sitta.

Han ramlade väl in hemma vid niotiden, o då hade jag sån skallbank, att jag låg däckad i sängen.
Men då bestämdes det på nåt vis att jag skulle va otroligt uppmärksam på vilken pumpjävel jag skulle beställa.
Mmm...ja, sa jag o tänkte att han skulle ge sig där.
Men nä, det skulle jag inte tro. Utan då skulle jag få en redogörelse vilken plåt det var som hade ramlat av pundarvolvon.
Jag menar.....han har väl kompisar att prata sånt med??? Han har ju umgåtts med en elektriker hela natten.
Jag gav upp och klev upp.


Han vaknade sedan vid åttatiden i kväll.
Och det första han sa då han såg mej var: - Vad hade dom för roligt att säga då?
Då jag såg frågande på honom fortsatte han:-
-Ja, sa dom inget????  Gick det bra????


??????????????????????????????????????????????????????????

Men för faaaan....
Vem????, vilka????? Vad har jag vart med om idag?????

-Jo, dom du beställde pumpen av!!!!

Men Herre......
Trodde han verkligen att mitt liv hade stått stilla sen halv tio i morse?????
Att jag skulle begripa att han fortsatte på samtalet som vi hade då????

Men vad är det för fel på dom? Karlarna???

Är de så konstigt att man funderar på varför det inte finns flera lespiska par runt om i världen än vad det gör????

Kommentarer
Postat av: lotta

jag fattar att du inte har det så lätt du....ojojohj va säger man...karlar...kram

2008-08-21 @ 22:34:35
Postat av: Anonym

Du skriver då helt underbart! Jag skrattar nästan ihjäl mig...karlar är verkligen ett släkte för sig!!!!!

2008-08-22 @ 08:23:55
Postat av: 3s

hahahahahha

- karlar! ;)

Ja, fixade du pumpen eller hur blev det =)



kvinnskapet är inte heller nått att skryta om iallatillfällen..

Bine lyckades skruva ihop en byrålåda från IKEA uppåner och nu får jag inte i sär skiten....

2008-08-22 @ 12:51:54
URL: http://pokonis.blogg.se/
Postat av: 3s

Nämnde jag att byrån är en utgående vara och finns endast på IKEA på kungenskurva :/

Trött ja bliiir

2008-08-22 @ 17:25:38
URL: http://pokonis.blogg.se/
Postat av: Malin

mitt ex jobbade treskift. mitt EX. need I say more?

2008-08-22 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0