Gammelkärring

Nu när jag har börjat landa lite efter min svåra barnseparation har jag fått lite tid över att fundera på livet stora frågor.

Jag undrar om man börjar se gammal ut då man inte längre behöver visa leg på systemet?
De senaste gångerna som jag har vart där har kassörskan inte ens visat tillstymmelse till att fundera över hur gammal jag är.
Hmmm....
Och dom ska ju kolla på folk som ser yngre ut än trettio.¨

Så jag som håller på att fundera på att jag möjligen borde tänka på vad jag äter...
Om jag går ner i vikt så blir ju skinnet lösare. Liksom mer skinnlikt. Hängande.
DÅ borde jag väl se lastgammal ut???
Bästa att sluta fundera på att börja tänka på att gå ner i vikt.

Min son berättade om en tant.
- Hon var jättegammal mamma. Säker minst förtio år.
Sen kom det rappt-
- eller som du mamma.

Min man satt kaffet i halsen.
Somliga straffar Gud meddetsamma.




Kommentarer
Postat av: 3s

Hahahahah =)

"eller som du mamma."

2008-08-21 @ 08:11:34
URL: http://pokonis.blogg.se/
Postat av: malin

jamen asså...om du går upp i vikt så spänns skinnet ut o då försvinner alla de rynkor som du inte har.

2008-08-21 @ 10:06:12
Postat av: Anonym

Precis, håll skinnet spänt= mera bullar =)

2008-08-22 @ 08:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0