Sysselsättningsproblem

kan jag ju inte påstå att jag har direkt.

Jag har ju som sagt en tvååring som hjälper till så att jag inte blir sittandes alldeles för länge på samma ställe.

Hon kommer att bli nåt stort inom forskningsindustrin, den damen.

Hon forskar o analyserar o kontrollerar o pillar med allt.
Det finns flera saker i mitt hem som jag tack vare hennes hjälp, har upptäckt kan låta på konstiga sätt.
Katterna tex. De har olika läten. De låter inte likadant då hon drar dom lite i svansen, som de låter då hon kollar hur långa dom är.
Altandörren låter inte alls lika då jag öppnar den, som då hon trycker upp den med våld.
Diskmaskinen låter väldigt annorlunda då man kör alla programmen samtidigt.
Min våg, den visste jag inte ens hade något ljud. Det har den.
Och stereon. Den kan låta väldigt, väldigt högt. Har man tur upptäcker man det utan att ha blivit döv på kuppen.
Och makaroner låter mycket konstigare då man inte häller dem i en kastrull, utan man häller dem på golvet istället.

Fast samtidigt är hon ju så otroligt go. Hon har en kompis på öppna som hon har fått tycke för.
Jag tror inte att han är lika förtjust faktiskt. Han tycker nog att man ska känna varandra innan man pussas.
Såna baggisar struntar min dotter i. Det har oxå pojken fått erfara. På gott o ont.
Fast han ser ju lite brydd ut =)

Kommentarer
Postat av: lotta

eheheheheh de
eså gott å läsa dina roliga historier...fast d e eväl inte lika kul å vara mitt upp idem förståss ha de bra kramar om

2008-04-20 @ 19:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0