Min son o sugmärken

Min snart elvaårige son var bjuden på fest förra helgen.
Eller bjuden o bjuden, tror han lite bjöd dit sig själv genom en kompis.

Det är ju jättekul att få reda på kl nio på kvällen innan att han ska bort.
Och så säger ungen: Jag tror hon har fyllt år.
Jaha. Och vad köper man till en flicka som han tror fyller åtta, kanske nio????
Jag menar, jag har aldrig träffat henne. Vet inte vad hon gillar. Vet inte om hon har hål i öronen.
Jag vet inte om hon har långt hår....

Det begränsar mina valmöjligheter kan jag säga.

Köpte ett sliverhalsband med ett hjärta på. Hon blev lagomt glad, fick jag höra sen.

Hursom....
Dagen efter....på lördagen gjorde jag den stora upptäckten.
Min goa, underbara, vackra son hade ett stort saftigt sugmärke på halsen!!!!!!

När jag frågar vem som har gjort det så svarar han:  Jag vet inte.
Va? Jag vet inte????????
Anade lite oråd eftersom jag vet att hans flickvän inte var på festen.
O då vi frågade vad hon skulle säga blev svaret:  Det går bort innan vi träffas.

Jag får nöja mej med att va tacksam att det inte var hans bästa kompis som gjort det.
Fick senare höra att hans bästa kompis oxå hade ett märke på halsen. Och att dessa pojkar tävlat om vem som kunde få största sugmärket. Det lustiga i är det att det är samma tjej som hade gjort bådas märken.
Sen kan man ju fundera på vad dom kommer att tävla om då dom blir äldre.


Sen var det en till lustig sak i detta sammanhang......
Flickan hade oxå ett sugmärke.  

Jag tackar högre makter att det inte var vår son som gjort det....

Det är nån annans föräldrar som får skämmas!!!!


Kommentarer
Postat av: Tess

Haahha..söt han é

2008-04-11 @ 08:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0