Hmmmffff

Min tvååring sjunger, jämt o mycket.

Hon sjunger bääbää bita namm. Mblllrrrr ulll.
Jhgggg säcken full.
Fast hon är ju go.

Jag har haft ett mindre helvete i mitt liv några dagar, därför har jag svårt att skriva.


Kan iaf berätta om ett samtal mellan min älskade kusin o mej.

Jag : börjar ge upp min fetma nu.Ingen ide´ liksom.
Hon: Tror jag ska börja spy.
Jag : Ja, eller bajsa.
Hon : Ja, jävlar vad jag bajsade efter sexet vi hade, han  med termosen o jag.
Jag : Men inte sex där första dejten????????????!!!!!!!!!!!!!!!!
Hon : Skratt! Men varför inte? Är man tillräckligt kåt så går det ju bra!!!!
Jag:
Hon: Jag har inga betänkligheter nu då jag har blivit så gammal. Men jävlar, jag sprang o småfes i tre dagar efteråt.
Jag : Du är fan inte klok. De har jag tänkt länge!

Sedan dess har jag fullt sjå att tvätta mina tankar med tvål.

Det är ju meningen att jag ska fungera i verkliga livet oxå.


I dag har jag tejpat kylskåpet.
Ansåg det som nödvändigt då vår lilla prinsessa springer in dit så fort hon får tillfälle.
Hon kläcker ägg överallt. De enda som blir glada över det är ju katterna.
I bland får man leta i en timme efter ketchupen. Då brukar den ligga i min säng o sova.

Min nittonåring har stora problem. Med det mesta. Och för det mesta.
Tappat bort prylar. Hittat prylar som hon glömt bort att hon hade.
Hittat andras prylar. Som hon hade glömt bort att hon hade. Och som den som äger dem defenitivt glömt bort att hon hade.
Och som av en anledning oftast har förvandlats til nåt hon fått i hennes tankar.

Men hon är ju bra ändå. Faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar & tävlingar! jag tar äver beställningar :)

2008-04-08 @ 16:48:57
URL: http://ninnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0